Uncategorized

NETFLIX antrojo ketvirčio abonentų augimas nuvylė investuotojus

NETFLIX antrojo ketvirčio abonentų augimas nuvylė investuotojus, įmonės akcijos krito 14%.

Netflix Yahoo Finance
Netflix Yahoo Finance

Nuo balandžio iki birželio mėnesio naujų transliacijų prenumeratorių padidėjo 5,1 mln., bet buvo prognozuojama, kad naujų vartotojų padaugės daugiau nei šešiais milijonais. Pirmą kartą per daugiau nei metus „Netflix“ nepasiteisino abonentų augimo lūkesčių.

Bendrovė uždirbo 3,91 mlrd. USD pajamų, tai yra 40,2 procento daugiau, palyginti su praėjusių metų antruoju ketvirčiu, tačiau analitikų lūkesčiai buvo – 3,94 mlrd. USD. Vienai akcijai tenkantis pelnas viršijo lūkesčius kurie buvo 79 centai ir pasiekė 85 centus akcijai.

„Netflix“ laiške akcininkams sakė: „Mes turėjome stipru, bet ne įspūdinga Q2, jis pasibaigė turint 130 milijonų narysčių. Maržos ir pajamos visos atitiko prognozes ir ankstesnių metų tendencijas.

„Interneto vaizdo įrašų populiarumas visame pasaulyje auga, ir mums pasisekė būti vienu iš lyderių šiame segmente“.

Žvelgiant į ateinanti trečiąjį ketvirtį, ​​“Netflix“ teigė, kad ketina pridėti penkis milijonus abonentų. Kompanija taip pat pabrėžė savo konkurentus „YouTube“, „HBO“, „Disney“, „Amazon“ ir „Apple“.

„Kiekviena iš šių įmonių turi unikalų turinį ir siekia rasti geriausius kūrėjus iš viso pasaulio, kad galėtų pamaloninti savo žiūrovus. Niekada nebuvo geresnio laiko būti turinio kūrėju ar vartotoju. Mes manome, kad vartojimo apetitas puikiam turiniui yra platus ir kad kelios šalis gali tapti patraukliais pasirinkimais“- sakė „Netflix“.

Grupė pridūrė, kad tikisi papildomos konkurencijos AT&T ir „Warner Brothers“ kombinacijos ir šios kombinacijos pergalės dabartinėje kovoje su „21st Century Fox“.

„Emercketro“ analitikas Paul Verna teigė, kad bendrovės rezultatai nuvylė, tačiau pridūrė: „Tai visiškai nestebina, todėl, kad vaizdo įrašų transliacijų rinka auga Netflix sąskaita ir tuo naudojasi tokios įmonės kaip „Amazon“, „Hulu“, „HBO“ ir kitos.

Tuo tarpu ponas Verna teigė, kad nepaisant silpno antrojo ketvirčio ir sumažėjusių trečiojo ketvirčio perspektyvų, „Netflix“ išliks aiškiu „transliavimo paslaugų“ lyderiu JAV rinkoje.

„Netflix“ turi stiprią originalaus turinio dalį, kuri turėtų išlaikyti pirmąją vietą tarp srautinių transliacijų paslaugų ir planuoja tęsti konkurencijos išnaudojimą, kad būtų galima kurti televizijos programas ir vaidybinius filmus“- sakė jis.

„Tai kritiška era, kai žmonės vis labiau renkasi srautinių transliacijų paslaugas kreipdami didžiausia dėmesį į jo turinį“.

Nuomonė:

NETFLIX akcijų kaina šiuo metu yra ties 348 USD už akciją. Po nuviliančių naujienų akcijos kaina potencialiai gali kristi iki 330 USD už akciją ir jei šios kainos neatsilaikys tai sekantis sustojimas ir patraukli kaina pirkėjams gali būti ties 300-290 USD už akciją.

“Buckingham Research” prognozuoja, kad kaina 330 USD už akciją yra reali kaina NETFLIX akcijoms šiuo metu. Šios įmonės potencialas ir finansiniai rodikliai bet kokiu atveju atrodo įspūdingai ir patraukliai, todėl ilgalaikėje perspektyvoje įmonės akcijos turėtu brangti, o šis akcijų kainos kritimas gali suteikti geras progas nusipirkti akcijų geromis kainomis, ką reiškia vien numatomi 5mln.+ naujų prenumeratorių per trečiąjį šių metų ketvirtį!

 

Robert Janusevič, Investavimo Akademija analitikas

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *